10 teme cool de recenzie WordPress pentru film, restaurant, carte și multe altele

Publicat: 2017-11-30

Doriți să începeți un site web de recenzii pentru filme, electronice sau orice alte tipuri de produse? Un șablon WordPress poate fi alegerea perfectă pentru tine dacă vrei să începi rapid și să cheltuiești mai puțin. Iată o colecție de 10 teme de recenzii WordPress din care să alegi. Pe care o vei alege?

Cuprins ascunde
SwagMag
BigShow – Tema WordPress pentru cinema și film
Pin
NewStar – Tema WordPress pentru reviste și știri
Pin
Mișcare – Tema WordPress pentru filme și filme
Pin
Silverscreen – O temă pentru filme, regizori și companii de producție
Făcut
Moview – DB de film/video adaptabil și temă de recenzii
Filmax | Cinema & Movie News Magazine Tema WordPress
Referent
InReview

SwagMag

Tema de recenzii WordPress SwagMag Pin

Cu tema de recenzie SwagMag, puteți adăuga tone de conținut pe site-ul dvs. și îl puteți prezenta utilizatorilor într-un mod foarte organizat. Această temă conține multe șabloane de pagină și machete din care puteți alege. Această temă a fost concepută pentru a crea mini-site-uri de recenzii personalizate cu 4 moduri de a evalua, cum ar fi numere, procente, litere și începuturi. Această temă este perfectă pentru diverse subiecte: laptopuri, telefoane inteligente, tablete și produse audio/video, filme, muzică și jocuri video, restaurante, bere și vin, tendințe de modă și îmbrăcăminte, cărți, reviste, site-uri web și benzi desenate și orice altceva vă puteți gândi. Există atât versiuni PHP, cât și HTML incluse în descărcare, iar tema funcționează atât pentru site-urile de recenzii, cât și pentru cele fără recenzii. Conține toate cele mai recente îmbunătățiri jQuery și actualizări ale interfeței cu utilizatorul. Ce poți cere mai mult!?

BigShow - Previzualizarea temei WordPress pentru cinema și film - ThemeForest Pin

BigShow – Tema Film / Film / Cinema este o temă de film Bootstrap WordPress receptivă care va arăta grozav pe orice dimensiune de ecran. Această temă este perfectă pentru a crea site-uri web de filme, filme, media și cinema și poate fi ușor transformată într-un site web de recenzii pentru ei. Acesta este special conceput pentru orice tip de site web legat de videoclipuri. Această temă este receptivă și gata pentru retina și este acceptată pentru mai multe dispozitive. A fost construit cu Drag and Drop Visual Composer Page Builder și folosește un cadru Bootstrap, HTML 5 și CSS 3.

NewStar - Tema WordPress pentru reviste și știri Pin

NewStar este o temă grozavă de reviste, care este creată exclusiv pentru ziare, reviste, site-uri web legate de știri, site-uri web de recenzii și publicare. Se potrivește optim pe toate ecranele, pe desktop-uri de diferite dimensiuni, precum și pe smartphone-uri.

Motion - Previzualizare teme WordPress pentru filme și filme - ThemeForest Pin

Mișcarea este o temă WordPress modernă de divertisment, perfectă pentru site-uri de filme, tv, companii de filme și agenții. Unele dintre caracteristicile sale principale sunt designul său receptiv, constructorul de pagini de pornire, conține șabloane de pagină de pornire, despre pagini, are un șablon de portofoliu, un șablon de mărturie, personalizare de utilizare nelimitată a culorilor, gata de traducere, gata de RTL, are un drop-down pe mai multe niveluri. meniul jos, oferă compatibilitate între browsere și, de asemenea, este foarte bine documentat.

Silverscreen - O temă pentru filme, regizori și companii de producție Pin
SilverScreen este o temă pentru filme, regizori și companii de producție și oferă o interfață de administrare puternică, ușor de utilizat. Această temă conține multe pagini de pornire și interioare creative din care puteți alege și o colecție mare de coduri scurte personalizate. Visual Composer Page Builder WordPress este inclus la valoarea de 34$. Acceptă animații Zoom pe imaginile Edge Slider, are un efect de paralaxă pe Edge Slider și vine cu diferite tipuri de animație de diapozitive. Acest șablon conține multe caracteristici excelente care vă vor ajuta să construiți un site web minunat.

Făcut

Realizat - Tema revistei responsive Review Pin

Aceasta este o temă WordPress excelentă pentru recenzii, cu o mulțime de caracteristici uimitoare care vă vor ajuta să construiți un site web de recenzii unic. Această temă are mai mult de 50 de opțiuni de temă pentru fiecare tip de recenzie pe care îl creați, ceea ce înseamnă că le puteți personaliza. De asemenea, are integrate evaluări ale utilizatorilor, pe lângă criteriile de evaluare ale autorului, fragmente Google Rich și marcaj schema.org, astfel încât să vă puteți afișa evaluarea direct în rezultatele căutării Google și multe, multe altele! Nu rata șansa de a avea această temă uimitoare în colecția ta. Descărcați-l și utilizați-l cu încredere în proiectul dvs. curent.

Teme de recenzii WordPress Moview Pin

Tema Moview este perfectă pentru WordPress 4.5 sau versiuni mai recente. Această temă este perfectă pentru oricine dorește să creeze un site web similar cu IMDb, Rolling Stone, CinemaBlend, TMDB, Rotten Tomatoes sau NDTV Movies. Tema Moview vine cu multe extensii care vă permit să construiți o bază de date uimitoare de filme cu opțiuni de revizuire. Cu această temă, veți putea prezenta toate acele filme recente în cinematografe, lansări DVD și Blu-ray și clasice ale filmului. Transformă-ți site-ul într-un loc în care toată lumea merge pentru a descoperi noi filme, jocuri video, televiziune, emisiuni și albume muzicale.

Pin

Filmax este tema perfectă pentru o recenzie de film și un site de știri și are, de asemenea, un design foarte frumos și prietenos. Tema vine plină cu funcții care o fac ideală pentru revizuire. Este complet receptiv și are peste 750 de opțiuni de personalizare. Tema oferă, de asemenea, asistență profesională pentru clienți și documentație adecvată și actualizări regulate pentru utilizatori.

Referent

Reviewer - WP Theme for Entertainment Reviews by designcrumbs _ ThemeForest Pin

Nu în ultimul rând, Reviewer este o temă WordPress creată cu un singur scop, care este scrierea de recenzii. Fie că este vorba despre o recenzie de filme sau emisiuni TV, acest exemplu este tema WordPress perfectă pentru a face treaba! Printre caracteristicile sale veți găsi cinci opțiuni de model de fundal, cinci culori de evaluare cu stele, șabloane de pagină a autorului care listează toți autorii site-ului, zece opțiuni de font din fonturile Google, un fișier de traducere, opțiuni de culoare nelimitate, postări prezentate, două opțiuni de aspect, două stiluri de bară laterală, pictograme de rețele sociale și multe altele.

InReview

Tema de recenzii WordPress InReview Pin

InReview este o temă avansată de recenzie care vă permite să vă transformați cu ușurință blogul WordPress într-un site de evaluare. Această temă poate face evaluarea produselor datorită opțiunilor personalizate și sistemului de revizuire. Această temă minunată include și widget-uri personalizate și integrate pentru afiliați pentru a vă ajuta să creșteți conversiile. Această temă a fost actualizată pentru a asigura compatibilitatea cu cea mai recentă versiune de WordPress și, dacă sunteți membru, veți avea acces gratuit la orice alte actualizări. Cu această funcție, site-ul dvs. web va funcționa întotdeauna fără probleme.